četvrtak, 7. ožujka 2013.

Mali proljetni projekti..


Ovih dana obaveze i raznorazne ne baš najugodnije situacije pritisnule su sa svih strana  dobrano, s vremenom sam na Vi..,brige,razmišljanja i premišljanja ostavljaju traga,osjećam da mi je glava prepuna svega, svaki vid relaksacije zbilja dobro dođe u bilo kojem obliku.Netko ima neku verziju relaksacije,meni je moj vrt na prvom mjestu u te svrhe,a druga je izrada nekog malog projekta koji mi odmakne misli od svega,i naravno uljepša kutak doma.


Stoga sam neki slobodan trenutak uzela za izradu ove jednostavne ploče sa natpisom,nastala je od jednog starog okvira,komada ukrasnog papira,komada kartona u veličini okvira,špage,i slova izrezanih iz papira.
Najprije sam na komad kartona zalijepila ukrasni papir,preko sredine ljepilom sam pričvrstila špagu,sve zajedno postavila u okvir.Iz papira izrezana slova u obliku riječi "spring" kvačicama sam objesila za špagu i to je to,novi proljetni detalj,u nježnom tonu je tu.Dobar način za najavu proljeća u domu.


Uz ovu ploču sa natpisom,i nježni roza zumbul još je jedan mali projekt vrijedan pažnje.Mala drvena kućica,zapravo imitacija kućice za ptice.Naravno moj majstor je zadužen za drvene detalje i  mislim da je i ovaj puta naš zajednički mali projekt dobro uklopljen u priču o proljetnim projektima koji evo nastaju totalno spontano.




Ima još nešto što se savršeno uklapa u neki relaksativni dio..a to je izrada nečega slatkog,ukusnog i jako dekorativnog.Prije par dana pravila sam ove krasne slatke ružice,vjerujte oduševio me najprije način njihove izrade,totalno zanimljiv i jednostavan,a efektan ali tu je i ono najbitnije a to im je ukus,savršene,uz kavicu ili čaj zbilja krasno prijaju.Link do njih  vam ostavljam OVDJE


Ove ružice imaju zgodan naziv,iako su za njega,mislim da će svakako biti i za nju,tim prije što je sutrašnji Dan žena koji ovom prilikom želim čestitati !

Broj komentara: 39:

  1. Witaj Nelly! Piękne dekoracje i apetyczne ciasteczka. serdecznie pozdrawiam! Miłego dnia:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Rozali,najljepše te pozdravljam:)

      Izbriši
  2. Hvala na čestitkama za sutrašnji praznik, i tebi takodje draga Nely!
    Tvoji projekti su uvek prva liga, divan post!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Nely, post kao i uvek odmor za dušu i oči. Pohvale za zajedničke projekte tvog supruga i tebe naravno, bez tvojih ideja ništa:) Raznežio me ukras koji si npravila oko zumbula sa percetom to mi je tako slatko, za mene su gnezda simbol obnavljanja. Proleće je samo po sebi turbulentno godišnje doba, pa su takvi i dogadjaji u našim životima. Želim ti snagu da izdržiš jer sve prolazi, posle ružnih dolaze lepši momenti. Hvala na čestitkama, pa ti u duhu sutrašnjeg praznika želim te divne zajedničke trenutke. Puno pozdrava od srca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Rado,hvala puno na lijepim riječima,nadam se da iza kiše dolazi sunce,nadam se boljemu..veliki pozdrav i poljubac od mene:)

      Izbriši
  4. Spontan, ali odličan projekt :D
    Želim ti sve najbolje povodom praznika koji nam sutra dolazi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Što da kažem, sretan nam praznik!
    Preslatka mi je kućica za ptice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa kućica ..hvala ti Vesna!

      Izbriši
  6. Vrlo kreativno i slatko, bas kako vas dvoje to umete, naravno i ruzice su se divno uklopile u celu pricu. Zelim vam lep sutrasnji praznik i da vrlo brzo vedre i srecne misli zamene sve brige, saljem vam pregrst lepih zelja i poljubaca!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepše draga na lijepim željama..velika pusa ti ide od nas:)

      Izbriši
  7. I love your beautyful blog.
    Your photo's and idea's.
    Have a nice weekend.
    Love,
    Annette

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, divne slike kao i uvijek! Sviđa mi se što si tako divno obilježila da dolazi proljeće! Ružice mmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoj nepogrešivi osjećaj za estetiku i oko za detalje su stvarili još jednu divnu nježnu dekoraciju. Dobro je što nas ovakvi mali projekti zaokupljaju i odvraćaju misli od prevrtljivog vremena i ostalog što nosi svakodnevica... Želim ti bezbrižan praznik:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Jagoda,u pravu si zbilja je potrebno tako nečim odvratiti misli:)

      Izbriši
  10. Oduševila me je boja ovog zumbula, tako je nježna i odlično se uklopila u tvoj proljetni projekt.
    Ružice su prekrasne, genijalan mi je ovaj način motanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ružice su divne,zbilja su genijalne izradom i ukusom:)

      Izbriši
  11. Sve sto izradis je tako romanticno i bajkovito, s puno ljubavi i maste.Predivnoooooooooooo
    Draga, sretan ti 8.Mart!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kao i uvijek prekrasno, nježno. Nadam se da će tvoje brige nestati i da će ti život biti ružičast kao i ovaj zumbul...sretan ti 8. mart!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Ingrid na lijepim riječima:)

      Izbriši
  13. Nakon par dana rada po 10 sati na dan ovo mi dođe kao mali odmor.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala na čestitkama, i tebi srećan praznik, ali što kaže moja ćerka: "Za kakva prava su se izborile žene? Gde su ta prava? Meni se čini da je gore nego što je bilo?" U pravu je dete, ali kako da joj kažem, šta da kažem, osim da ona nastavi da se bori za svoja prava.

    Sam pogled na toje projekte i baštu već je relaksacija, a ja ti želim da prođe sve što te muči, da te ne boli glava, već da uživaš u svojim velikim i malim projektima.

    OdgovoriIzbriši
  15. Romantika.... baš imaš stila :)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Mila Nely, post je caroban, ovaj okvir, kucica, zumbul a tek ove ruzice... sve je prelijepo i vjerujem da te to opusta...uzivaj maksimalno sto mozes...I, da ove kosarice sa cvjeticima su carobne!

    Lijep ti pozdrav saljem!

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretan praznik i tebi i još mnogo ovakvih projekata i postova! Oduševile su me točkice, srculenca, nježno roza koju obožavam....

    OdgovoriIzbriši
  18. Bonne fête des femmes de 8 mars!! ;0)

    Jolie fotos!!

    Bonne semaine!!

    xxx Maria xxx

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga Nely, prekrasni su ti detalji i dekoracije. Preslatka mi je saksija na tufnice :) Nisam odavno vidjela sladju. Ruzice su bas perfektno savijene, a vjerujem i preukusne.

    OdgovoriIzbriši
  20. Nisam fan slatkog ali ovo fakat izgleda primamljivo <3

    pusa velika

    OdgovoriIzbriši
  21. LOVELY pictures!

    Take care,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  22. Nely,
    Your decorations for spring are so pretty. I love the pink flowers too. The house with the hanging heart is sweet, and that dessert, oh my! I just bought myself a Starbucks coffee and would love to have the dessert to go with it. Happy spring day, Nely.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
  23. Krasne fotkice Nely jos ljepse dekoracije.Volim vase male projekte,ruzice su odlicne.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  24. Oo, prekrasno. Ova ideja sa okvirom je tako fina :).

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...