utorak, 1. siječnja 2013.

Sretna vam godina Nova..

Gljive su jedan od simbola sreće u blagdanskom periodu, sa njima ću  u ovome prvom  postu ove Nove godine zaželjeti vam sve najljepše,pregršt samo dobrih želja,posebnih trenutaka,zdravlja i svake radosti.Nadam se da ste u Novu godinu ušli veseli,iako nam je brojka 13 dominantna, ja se nadam da će nam ipak donijeti sreću.
Posebno na što bih se osvrnula vezano uz proteklu godinu svakako ste vi svi dragi blogeri,čije sam blogove imala čast upoznati i vas same koji ih oplemenjujete svojim osobnostima, zaista velika ste mi inspiracija i još nešto što ću poželjeti svakako je dobro druženje i na dalje u ovom našem šarenolikom blogo svijetu.

Moram priznati da su me ovi blagdani malo i ulijenili,dala sam si oduška,jer tempo koji sam imala zaista me umorio.Blagdani su bili pravo blagovanje,jelo se,pilo, družilo,guštalo,ali ponajviše odmaralo,tako sam lijepo provela ove dane,jedino nam je vrijeme dalo malu varijaciju na temu proljeća,pa konfuznost koja je nastala proljetnim temperaturama usred blagdana,ipak je dobro došla za neku finu šetnjicu  mnogima.


Ipak najviše mi je godila atmosfera našeg toplog doma,zavučena pod dekicu uz neki fini film sa tanjurićem kolača pred sobom,moram priznati da nisam pretjerivala ni u čemu,ali kolači su mi ipak bili nešto čemu se nije bilo lako otrgnuti,svi oni fini sitni kolači,pa božićni panj već tradicionalan za Božić,pa orahnjače,makovnjače i na kraju novogodišnja čokoladna torta..pa sada vi ostanite imuni na sve to.


Da se lako zaključiti iz ovoga svega da je bilo puno posla za stolom..

Nadam se da su i vaši utisci provedenih blagdana jednako dobri,ja vam još jednom želim svako dobro..uživajte dragi moji!

Broj komentara: 59:

  1. Beautiful photos!!!Happy New Year to you ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Happy new year, dear Nely and welcome to my new blog http://www.deco4life.blogspot.com
    Hugs, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. Samych szczęśliwych dni w nowym Roku!
    Czekoladowe ciasto wygląda pięknie:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve najbolje u novoj 2013!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Nely tebi i tvojo obitelji zelim Sretnu Novu 2013 godinu,hvala ti za prekrasne ideje koje nesebicno dijelis na svom blogu u kojem veoma uzivam.Prekrasne fotkice kao i uvijek draga.Zelim ti jos puno krasnih postova u ovoj novoj godini i svim sljedecim :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga Selma također i tebi i tvojoj obitelji svako dobro želim:)

      Izbriši
  6. Srećna Nova godina!

    Drao mi je da smo zajedno i u ovom prom danu Nove godine, za koju mislim, da će nam biti bolja od prethodnih. Svake godine se tome nadamo i to je ono što nas motiviše. Šta je čovek bez nade? Bez vere?

    Sto je pun raznih sitnica, i oko njega uvek ima puno posla, ali zato je i užitak veliki. Veći od posla. Hvala Bogu da je tako, nije mi teško da spremam kad imam kome i zašto.

    Tvoj sto je lep, u svakom smislu, a što se druženja tiče-nastavljamo dalje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša i meni je drago,uvijek me posebno raduju tvoji komentari,..u pravu si treba se nadati boljem,to je smisao svega..naravno druženje i dalje..pusa!

      Izbriši
  7. I wish you a wonderful new year! Love greetings, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Nely, nadam se da ćemo i ovu godinu uživati u tvojim postovima i prekrasnim fotografijama ! Sve najbolje ti želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepše na divnim željama i ja se nadam da će biti tako..svako dobro želim!

      Izbriši
  9. Nisam znala za simboliku gljiva. Odlično ti je ispala torta i panj. Sve najbolje u Novoj godini, puno zdravlja, veselja i ljubavi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je gljive su među ostalim simboli sreće i blagostanja..sve najljepše i tebi Tamara:)

      Izbriši
  10. Draga Nely,
    Želim tebi i tvojima sve najbolje u Novoj 2013 godini i da ostvarite sve što poželite. Kućica ti izgleda prelepo, baš kao iz bajke. Radujem se unapred tvojim novim maštovitim postovima kojima me motivišeš da obraćam pažnju na detalje više nego ranije.
    Šaljem ti veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoko hvala ti puno draga,svako dobro i tebi,posebno mi je drago ako moji postovi djeluju tako inspirativno:)

      Izbriši
  11. Mila Nely, koji krasan post za pocetak nove godinice... Najprije i tebi sve najljepse sto se pozeljeti moze!!!
    Slicice su prekrasne, narocito ove sa predivnim coko slasticama, panjom, torticom i slicica sa gljivicom... predivne boje i ambijent na njima me jos vise odusevljavaju...
    Uzivaj i odmaraj uz tople pozdrave od mene!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno orhi moja,vjeruj mi da odmaram to mi sada najviše godi..veliki pozdrav i pusa!

      Izbriši
  12. Draga Nely!
    Hvala ti na lijepim željama, i tebi također želim sve najbolje, puno ljubavi, uspjeha, zdravlja, i naravno, inspiracije koju ćeš onda nesebično podijeliti s nama...
    Prekrasne slike, divan praznični ugođaj, pun topline i predivnih detalja!
    Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Ilina najljepše,sve dobro i tebi i tvojoj obitelji želim:)

      Izbriši
  13. Tvoj divan blog nas sve uveseljava i meni je zbilja drago što sam ga otkrila kada sam počela "blogati". Pa ti želim da i dalje pišeš i inspiriraš nas, a i u privatnom životu neka ti bude lijepo, toplo i sretno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Anja,stvarno mi je drago to čuti,hvala na divnim željama..sve najljepše:)

      Izbriši
  14. Svako danas bolje od jučer, a svako sutra bolje od danas u narednoj godini od srca ti želim!

    Vidim da je bilo svečano i fino, a po opisu rekla bih da smo na sličan način provele blagdane!



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna misao..vjerujem da smo dijelile na sličan način blagdanski ugođaj..pusa!

      Izbriši
  15. Drago mi je da smo se upoznale u ovom virtualnom svijetu. Oduševljena sam vašim slikama, pričom i ambijentom. Gušt je pogledati i pročitati do kraja cijeli post. Želim da i dalje budete tako kreativni i sve naj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno ingrid na divnim riječima,također i tebi najljepše želje šaljem:)

      Izbriši
  16. Draga Nely, hvala za sve divne postove i inspiraciju u 2012. godini. Predivan post kao i uvijek. Zelim ti sve najbolje i drago mi je da sam te srela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco hvala ti puno i meni je drago da smo se srele,i svako dobro i tebi:)

      Izbriši
  17. To su lijepe slike!
    Želim vas i vaše najdraže velika 2013
    ♥ Doris

    OdgovoriIzbriši
  18. My dear Nelly,
    I wish you a happy and healthy new year. Your dreams and wishes should come true.
    Your Christmastree is very wonderful!!

    Hugs from Germany

    Nicole

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga Nely, sve je zaista predivno...topli blagdanski ugodjaj, preslatki detalji, divne slastice...ma ne znam što mi je ljepše! Puno pozdrava i sve najbolje u Novoj godini, svako dobro tebi i tvojima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno cook,drago mi je da ti se sve tako svidjelo..svako dobro i tebi želim:)

      Izbriši
  20. Draga Nely, sve najbolje u 2013. godini, puno zdravlja, ljubavi, srece i veselja i naravno jos puno ovako divnih slika i recepta:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataša na divnim željama,svako dobro!

      Izbriši
  21. Draga moja,puno zdravlja,mnogo uspjeha i sto vise kreativnosti u ovoj godini ti zelim od sveg srca.
    Hvala ti na svakom predivnom postu koji si podjelila ovdje sa nama....hvala ti sto postojis....ljubi te tvoja Dunja.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti dunjice draga na uvijek lijepim riječima,i ovim željama također sve dobro i tebi i tvojima:)

      Izbriši
  22. Beautiful---beautiful pictures Nely dearest!!!! I have loved getting to know you this past year and can't wait to enjoy your lovely blog in 2013!
    hugs from here...

    OdgovoriIzbriši
  23. Sve najbolje u novoj 2013. godini draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
  24. Draga Nely, neka ti bude godina nova puna lijepih trenutaka, vesela, zdrava i uspješna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Jagoda,također i tebi svako dobro želim:)

      Izbriši
  25. divno, još jednom :) sve najbolje Nely u novoj godini!

    OdgovoriIzbriši
  26. Hvala ti Lolila također sve naj:)

    OdgovoriIzbriši
  27. Beautiful post, as always, Nely!!!!
    Happy New, Year!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  28. Srećna, vesela i zdrava Nova 2013 tebi i tvojima od srca želim!!!

    OdgovoriIzbriši
  29. Sretnu Novu Godinu ti zelim draga!!Neka Vam ova godina bude uspesna i vesela,godina koju cete pamtiti samo po dobru!

    OdgovoriIzbriši
  30. Nek ti je zdrava i vesela Nova 2013. godina!

    OdgovoriIzbriši
  31. Dear Nely, thank you for all your sweet comments on my blog during 2012.

    I loook forward to a new 2013 visiting your blog:)

    Many Hugs from Helena

    OdgovoriIzbriši
  32. The red mushroom is so sweet, Nely, and I didn't know its meaning until now. The chocolate cake looks yummy. Do you know that chocolate cake and cupcakes are my favorite? I hope the new year is kind to you, and I am so glad to have met you, Nely. You are a dear bloggy friend to me.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
  33. Preciosos todos los detalles!! un abrazo grande y mis mejores deseos para ti en este nuevo año.

    OdgovoriIzbriši
  34. Your cakes looks so delicious!
    Wish you a happy 2013!
    Hugs
    Yvonne

    OdgovoriIzbriši
  35. Draga Nely, hvala ti na lijepim željama , i ja želim Tebi i Tvojima sve najbolje u Novoj Godini !! Gljivica je preslatka , a u cijelom postu sam baš uživala. Jako lijepo si sve napisala, a slikice su odlične ! I drago mi je da si lijepo provela blagdane, uz odmor , hranu i druženje, baš onako kako treba ! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...