ponedjeljak, 27. kolovoza 2012.

Deko sa hortenzijama...

Hortenzije zaista uvijek nude pregršt varijanti za uspješno dekoriranje,to je moja osobna konstatacija, zaista to mogu potvrditi nakon  vremena koliko hortenzije uzgajam i njima oplemenjujem vlastiti dom.
Bilo da je u pitanju jedan hortenzijin cvijet stavljen u vazu ili izrađeni cvjetni aranžman od nje,uvijek će vam podariti puni dekorativni efekt,koji zaista može dugo potrajati a pri tome ne morate ulagati puno truda za izraditi ga.Prenijet ću vam par jednostavnih ideja za deko sa hortenzijama,jer sada je pravo vrijeme da se hortenzije iskoriste baš u te svrhe..prvo jedan svijećnjak..
Ovo je vrlo jednostavan način kako ukrasiti obični drveni svijećnjak.Hortenzije uberite obavezno za suha vremena,cvijet možete podijeliti na nekoliko manjih cvjetića,i njima jednostavno upletite mali pleteni obruč,lagano ju učvrstite cvjećarskom žicom ili koncem,zatim na cvjetni obruč postavite svijeću koju po želji možete obmotati čipkom.



Za drugu deko ideju može vam poslužiti veća staklena čaša,ili staklenka koju jednostavno do pola napunite cvjetovima hortenzije,a u sredinu stavite mirisnu svijeću,staklenku ukrasite ukrasnom trakom ili čipkom i za tren dobiti će te originalni svijećnjak.
Nekako smatram da su hortenzije same po sebi dovoljan ukras i nije potrebno komplicirati sami dekor,tako će za lijep i efektan dekor poslužiti i obično posuđe.Obožavam hortenzije staviti u obične keramičke šalice,naravno nije potrebno usipati vodu jer će se bez vode uspješno osušiti i zadržati nijansu boje kao kada su ubrane.



Ubrane hortenzije obješene u prozračnoj prostoriji jednako će se uspješno osušiti i pri tome biti jako dekorativne,kod mene su redovan detalj ove male zidne police na kojoj ih sušim,a u metalnoj posudici za mali tart može se složiti i jedan originalni svijećnjak...time je zanimljivije kada nečemu promijenite prvobitnu namjenu.

Nadam se da sam vam sa ovih nekoliko ideja potvrdila svoju konstataciju sa početka posta i dala dobru inspiraciju za iskoristiti vrijeme hortenzija za izradu  romantične dekoracije doma.  

64 komentara:

  1. Divno Nely; samo što ove godine moje nisu cvale jer ih je dotukla zima i mraz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se Vesna da će ti iduća godina donijeti više sreće sa hortenzijama:)

      Izbriši
  2. Hortensia everywhere... I love it!

    Have a great week!
    xoxo, Juliana
    [pjhappies.blogspot.com]

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno Nely! Tvoje ideje su uvijek inspirativne i uvjek uživam u fotografijama tvog krasnog doma:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, liebe Nely, Hortensien sind eben immer fein zum dekorieren. Hast Du wieder sehr schön gemacht!
    Ich wünsch Dir eine sonnige Woche
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno, sad si mi dala hrpu ideja, već dugo razmišljam o takvoj polici sad znam gdje ću je staviti. tenks!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš super Sanjushka ako ti je koja idejica sjela:)

      Izbriši
  6. s tvojim fotografijama se osjećam kao da sam u bajci :) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ove fotografije trebale bi biti objavljene u najboljim magazinima,savršeno je sve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Slazem se sa komentarem iznad mene, zaista je kao iz dobrog modernog casopisa. Divan mi je aranzman sa prostorom za sjedenje, bijelo, pravo za odmor uz novine, knjigu i solju caja. Naravno i sve ostalo, svidja mi se ono sa casom, ja ponekad samo stavim malo kamencica i svijecu i super je efekat, a probacu i ovo sa cvijecem. Predivni detalji i jako inspirativno kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Goco puno,drago mi je da ti se sviđa,a pogotovo ako je inspirativno:)

      Izbriši
  9. Vidiš, nikad nisam promatrala hortenzije na taj način. Obično završe samo u vazi, a stvarno super izgledaju ovako razmještene na različitim mjestima

    OdgovoriIzbriši
  10. Dear Nely, so beautiful and I do agree with you...Hortensia is the most decorating flower of them all:)

    Big Hug Helena

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Nely sve ti je prekrasno,svaki put nestrpljivo cekam tvoj novi post :) Ljep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Selmice,baš me to raduje čuti..pusa!

      Izbriši
  12. Oh, Nely, this candle with hydrengia looks amazing!

    OdgovoriIzbriši
  13. I like all the hydrengia decorations, lovely ideas!

    Many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  14. Obožavam hortenzije1! Zamislila sam si napraviti jedan vijenac od suhih krajem ljeta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E to je divna stvar,vijenac od hortenzija,predivan detalj:)

      Izbriši
  15. odlične ideje! svidja mi se oblik šalice. Ona ideja s posudicom za tarte je odlična! A i "običan" drveni svjećnjak meni je više nego "običan"!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ivanice,nekada je druga namjena stvarno puno efektnija kao u slučaju kalupa za tart,a svjećnjak je zbilja zgodan,nastao od neke stare krevetne nožice:)

      Izbriši
  16. Nelyce, baš predivni detalji s hortenzijama, a posebno mi se dopada ovaj mali svijećnjak :)

    OdgovoriIzbriši
  17. jednostavnije ne može biti,a toliko je efektno!Točka za tebe :))

    OdgovoriIzbriši
  18. jao, trebala bi pofotkati, moja tetka na isti taj način suši horzenzije, ima u hodniku jednu ogromnu vazu u koju ih slaže....izgleda kao mekani, mirišljavi jastuk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E bilo bi super do možeš pofotkati,vjerujem da je divno:)

      Izbriši
  19. Draga Nely, hvala ti na ovim divnim 'hortenzijskim' savjetima i idejama! Sve zaista predivno izgleda, već sam nekoliko puta napisala koliko sam oduševljena tvojim vrtom i interijerom kuće! To je zaista prava mala umjetnost što vidimo kod tebe!
    Veselim se tvom sljedećem postu, s novim maštovitim idejama i bajkovitim slikama :)
    Pozdrav, Dora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Dora hvala ti najljepše na ovako lijepom komentaru,drago mi je zaista da ti se sve tako svidjelo i to svakako daje imperativ za dalje..veliki pozdrav!

      Izbriši
  20. Thank you Nely for your beautiful blog and your blogfriendship!!♥
    Maybe we`ll meet again here in blogworld, someday:)
    Many hugs to you!!♥
    Marge

    OdgovoriIzbriši
  21. Ohhh dear Marge,
    I will miss you so much,
    Many hugs my dear blogfriend!

    OdgovoriIzbriši
  22. Jest, prekrasne su hortenzije. Posebno volim ovakve zelenkaste s primjesom rozih cvijetića. Topli ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih zaista ljubitelj,svaka mi je lijepa na svoj način:)

      Izbriši
  23. Hi, Nely! So nice to visit you again :o) Beautiful pictures! Almost painting! My favorite will be #6 :o)
    Have a happy evening
    Love
    Natasha

    OdgovoriIzbriši
  24. You always have wonderful details, Nely!!!
    I'm very happy to be your follower!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  25. Prelijepe dekoracije, užitak je gledati ove tvoje fotografije...

    OdgovoriIzbriši
  26. Znas za moju ljubav prema hortenzijama...:) trebala sam nazvati blog hleb&hortenzije:):):)
    kada sam se udavala zelela sam da vencani buket bude od belih hortenzija. naravno, nije bilo moguce...kod nas su cvecare jos uvek ogranicene sa razmisljanjem, nazalost.
    svecnjak mi je posebno lep!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nele znam da ih obožavaš,baš šteta da nisi našla hortenzije za svadbeni buket,ja se nadam da se situacija mijenja po tom pitanju jer vidim da mnoge mladenke žele baš bijele horte u buketima,meni je to predivno skroz:)

      Izbriši
  27. Jako lepe dekoracije. I ja volim hortenzije, ali ove godine nam nisu cvetale. Doduse, moja sadnice je jos uvek mala, ali tatina je velika i pre je cvetala. ne znam sta joj bi ovog leta....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miki ove godine hortenzije je sredio onaj kasni mraz,i moje su desetkovane njime:)

      Izbriši
  28. Nely, I want you to know, that maybe I`ll come back in spring, I will let you know, if it happend:))
    Enjoy this autumn time and be sure that I still visit in your blog!!♥

    OdgovoriIzbriši
  29. Ohhh dear Marge I am happy that a know this,and I weaiting spring,
    Many hugs my dear friend,and thank you so much for your visit:)
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  30. Tvojoj masti stvarno nema kraja...uvijek mi dajes nove inspiracije,zahvaljujem ti se sto si mi pruzila priliku da budem redovito na tvom blogu i sa odusevljenjem prisustvujem sezonskim izmjenama tvog interijera,pozdravi ti lete iz Holland....

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala ti dunjice na uvijek lijepim riječima,drago mi je da uživaš,veliki ti pozdrav leti:)

    OdgovoriIzbriši
  32. nely, du und deine hortensien verzaubert alles und jeden... dein Zuahuse ist schon schön genung doch mit all den kleinen und zäertlichen Details, wie auch den Hortensien und Rosen wirkt es einfach zauberhaft... ich genieße die Bilder in vollen Zügen...
    Liebe Grüße!

    OdgovoriIzbriši
  33. U svemu što radiš je toliko ljubavi da ne može da ne bude lepo i skladno.

    OdgovoriIzbriši
  34. Kod tebe je uvijek nešto lijepo i originalno pa tako i ovo sa hortenzijama. Jako mi se sviđa !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...