ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Novi materijali za šivenje,poklon iz snova ...

Materijali za šivenje davno su postali moja slabost,jednostavno oduvijek me fasciniraju njihovi raznovrsni uzorci,boje i spoznaja da lijepim materijalom mogu kroz dekorativne detalje za čas osvježiti i čak potpuno promijeniti ambijent...kako je kod nas na tržištu zaista teško naići na kvalitetnu  ponudu materijala pod tim mislim da je zadovoljena realna kvaliteta,izbor dezena i cijena,uvijek postoji neki nesrazmjer između nabrojanog....ali u ovoj mojoj priči pojavljuje se moja prijateljica iz inozemstva koja me opskrbila sa dva prekrasna materijala,uzoraka koji su se savršeno uklopili u moj ambijent..
Vjerujete mi kada su mi stigli materijali mojoj sreći nije bilo kraja,to je bio poklon iz snova,..odmah sam se bacila na posao,škare,stroj za šivenje i evo prvih produkata,prvo su nastali ovi dekorativni jastučići.Materijali su neopisivo kvalitetni jedan  sa visokim postotkom pamuka drugi lana,izuzetni su za ove svrhe...
kako su materijali divni i koliko ih cijenim dokazuje činjenica da iskorištavam svaki njihov i najmanji djelić,tako sam od ostataka napravila i jedno deko srce koje krasi vrata,te mali uski stoljnjak za kuhinjski stol,te haljetak tabureu...
Materijal sa ružicama biti će dio i jednog starog okvira,uz pločicu sa vintage motivom,biti će svakako lijep detalj...
i eto tako su lijepi materijali dobili svoje namjene u mom domu...mojoj prijateljici svakako najljepše hvala,mislim da je prava sreća imati nekoga uz sebe tko je i pažljiv i sa toliko puno ukusa,iako smo jako,jako daleko evo  na ovaj način smo svaki dan zajedno upravo zahvaljujući detaljima izrađenim od njenog poklona....

Broj komentara: 50:

  1. Sehr schön sind die Kissen geworden.
    Liebe Rosaliegrüße∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep početaktjedna ! Lijepa polštářš - jedan s ružama nije savršen ! Michaela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mishenka hvala i tebi ugodan tjedan želim:)

      Izbriši
  3. Materijali su SAVRŠENI!!! Petica prijateljici:)) I tebi, naravno, na ovako lijepim radovima!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super poklon i još k tome odlično iskorišten. Kod nad postoji jedan dućan s home dekorom i imaju prekrasnih i ne skupih tkanina te je moguće kupiti i manje dimenzije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eda hvala ti,ma moja frendica je cura za 10..
      What blago vama,to je divno kada se ima dućan gdje se ima što naći i lijepo i povoljno,kod nas je to rijedak slučaj:)

      Izbriši
  5. Lovely pillows and heart!;)
    hugs.
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao, kako lijepi materijali, doista je kod nas teško pronaći tako što lijepo. Ono što je dobro i kvalitetno izvozimo iz države, a neke stvari koje nam uopće nisu potrebne uvozimo.. Ah.. Koliko sam samo blogova stranih prelistala i vidjela hrpu krasnih materijala, ukusnih po kombinaciji boja i uzoraka, a kod nas uglavnom nailazim na "bapski kič". Drago mi je da si ih baš ti dobila, jer ti si ih tako lijepo iskoristila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Ira:)

      Rea drago mi je da ti se sviđaju materijali,u pravu si i meni se dešavalo da nailazim na kič,ili ne kvalitetu koja dobrano košta:)

      Izbriši
  7. Ok, kod nas je priča posebna, ali drago mi je da se pokrećemo. Gotovo u svim segmentima.

    Jastučići su predivni. Dobro funkcioniraju i zajedno i zasebno. Drago mi je da uživaš u pogledu na njih! A srčeko na vratima, čisti šećer <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivanice,da bitno je pokrenuti se..drago mi je da su ti se svidjeli jastučići,znam da i kod tebe uvijek krasni materijali krase dom:)

      Izbriši
  8. materijal je prava divotica, i jedan i drugi!divne jastucnice i srceko!a prijateljici svaka cast

    OdgovoriIzbriši
  9. Uzorci su stvarno božanski! Pusa, draga! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala naldor,Lilly drago mi je da dijelimo iste ukuse:)

      Izbriši
  10. Zbilja te u potpunosti razumijem. Kod nas je tako slaba ponuda lijepih materijala da je to strašno. Vjerujem da si sva uzbuđena, ma i ja bi bila, dezeni su predivni!!! Lijep pozdrav :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andrea i sama znaš najbolje kako je kod nas i ti se baviš tkaninama,zbilja je ponuda slaba,a vjeruj mi sreća je neizmjerna za ovakvo šta kada ti dođe pod ruku:)

      Izbriši
  11. Krasan poklon,dosao je u prave vrijedne ruke :) Divni jastucici,preljepi dezeni:) Zelim ti ljepu sedmicu ,veliki pozdrav........

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivni materijali i jastučići koje si od njih napravila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Selma,tebi također ugodnu sedmicu želim,drago mi je da ti se svidjelo...hvala Lilla:)

      Izbriši
  13. Materijali su predivni, sviđa mi se onaj s ružicama... nisam ni sumnjala da ćeš od njih nešto lijepo napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  14. P R E D I V N I
    pogotovo ovaj s cvjetnim uzorkom!
    Zavidim i divim se!
    I meni su materijali postali neka vrsta opsesije, pa kopam sto puta po ormaru ne bi li našla neku staru haljinu s zanimljivim uzorkom jer kod nas je nemoguće naći tako lijepe i još k tome kvalitetne materijale!
    Poklon za poželjeti došao je u prave ruke, sašila si prekrasne jastuke, o srcu da ne govorim, a bit će tu i novih okvira za fotografije, sve u istom tonu...ma ludilo jedno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako lepi materijali. Slazem se sa tobom da je tesko naci dobre i raznovrsne materijale. Kad trazim platno za haljinu uvek odustanem jer mi se nista dovoljno ne svidja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kalipso znam da si ti romantična dušica i da ti je ovaj sa ružicama zapao za oko,drago mi je....Miki u pravu si ista stvar je i kod mene,jednostavni materijali su nemoguća misija za naći:)

      Izbriši
  16. Bravo za prijateljicu koja misli na tebe u svakom trenutku. Prekrasne tkanine ti je odabrala. Ti si ih vrhunski upotrijebila.

    OdgovoriIzbriši
  17. Lijepi materijali, posebno mi se sviđa ovaj sa ružicama!

    OdgovoriIzbriši
  18. ....Nely,divno si ove jastucice sasila a srculence je preslatko,bas si iskoristila svaki komadic platna....pozdrav.... :)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja prijateljica je stvarno netko tko vrijedi u svakom smislu,niti velika daljina nije barijera za naše prijateljstvo.....hvala poezija s mora,dunja,baš mi je drago da vam se sviđa sve..veliki pozdrav:)

      Izbriši
  19. Joj,ovo su stvarno materijali iz snova.I još kada se pridodaju tvoje spretne ruke nastane prava ljepota!

    OdgovoriIzbriši
  20. Stvarno lep material...:) i naravno, predivni jastučiči :D!

    OdgovoriIzbriši
  21. U prvom pasosu si napisala upravo ono sto sam ja zelela reci kada sam procitala naslov i videla prvu fotografiju!!
    Prekrasni su materijali,ne znam koji bih pre pozelela!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Ni ovde nije mnogo bolja situacija sa materijalima naročito pamučnim. Divno je kad imaš prijateljicu koja ti tako zna ukus! Naročito me je oduševilo srculence na vratima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam svima,baš mi je drago da su vam se svidjeli materijali:)

      Izbriši
  23. Jako inspirativno i predivno kao i uvijek kad se posjeti tvoj blog. Sve je lijepo, ne znam sta bih izdvojila.

    OdgovoriIzbriši
  24. Draga Nely, materijali su zaista kao iz snova, napravila si predivne jastucnice i srce, svaka cast:-))

    OdgovoriIzbriši
  25. preedivni su mi uzorci :D
    ovi jastučići su toliko preslatki, voljela bih imati slične, ili još bolje, sama napraviti presvlake za njih!

    stvarno predivno, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  26. Aaaaaaaaaaaa, prekrasni . . . . Hitno mi treba nešto takvo!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Nely...this pillows are adoroble!
    I like this post very much...

    Love and happiness...
    Marijke

    OdgovoriIzbriši
  28. Materijali su krasni, pogotovo mi se sviđa onaj sa ružicama!
    Imaš divnu prijateljicu, a ona istančan ukus. :)

    Kiss i lijep pozdrav Nely! <3

    OdgovoriIzbriši
  29. Prekrasni su materijali. Ovaj s ružicama mi je baš divan. Vjerujem da želiš iskoristiti svaki komadić. Sašila si lijepe jastučnice i srčeko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala veliko svima..,svakako da je lijepo imati takvu prijateljicu,njena pažnja i ukus su savršeni...Thank you Marijke,Hugs!

      Izbriši
  30. ajme, svaki put me opčiniš detaljima svoga doma!

    OdgovoriIzbriši
  31. Thanks for visiting my blog!! You made wonderful pillows, you are so creative!!

    Warm regards, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala ti Sani...Thank you Ingrid!

    OdgovoriIzbriši
  33. Lijepi odabir dezena tvoje prijateljice i tvoj savrseni uradak dopridonjeli da tvoj kutak poprimi novu deko dimenziju.. prekrasno sve Nely!

    OdgovoriIzbriši
  34. Materijali su krasni, ali mene prije svega oduševljava tvoja kreativnost i kako ih lijepo iskoristiš, i to i najmanji komadić. Jako lijepo !

    OdgovoriIzbriši
  35. Prelepi jastučići. Kuhinjski detalji 1 i 2 deo su me oduševili. Svaka čast na kreativnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anna,Branka,Zoko hvala vam najljepše na vašim lijepim riječima,drago mi je da vam se svidjelo:)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...