četvrtak, 28. travnja 2011.

Vrata....

U mom susjedstvu,nedalako moje kuće,stara je kuća  iz 29.godine koja čeka rušenje...u njenom dvorištu odbačena, stara drvena vrata zapela su mi za oko,i imala sam sreću da smo ih uspijeli spasiti od bagera.i prevući ih jer su jako,jako teška i ,visoka oko 2,5m..sredili smo ih,jer su bila izuzetno prljava,sa par slojeva masne boje,zaštitili  ih bezbojnim premazom,i ostavili ih onako shabby,pomalo iskecanog izgleda.Poslužit će kao detalj pod bršljanom,naslonjena na zid,odlično se uklapajući u cijeli ambijent..trud se isplatio..

22 komentara:

  1. Ti znaš da prepoznaš pravo blago :)), fantastičan ulov. Vrata su pravi detalj za svaki romantični vrt :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam vrata i prozori kad se tako kreativno iskoriste..moji su imali nekad prozor kao ram za sliku..

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepi detalj, i još ukrašen bršljanom!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam puno,ovo je stvarno bio divan ulov,i jako sam sretna da sam ga iskoristila..i ovo mi je super ideja kao ram za sliku od prozora i takvo šta sam si našla...veliki vam pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si pravi stručnjak za prepoznavanje detalja, od ružnog pačeta nastaje prekrasan labud :) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti draga najljepše,veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. svaka čast, ovo je predivno! izgleda kao iz bajke!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako si ih samo savršeno uklopila u svoj čarobni vrt!!
    Svaki put me istinski oduševiš:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična su , super su se uklopila u vrtni dizajn! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Koja si ti sretnica,ustvari ova vrata su sretna i sve tako divno izgleda da se ne mogu nadiviti!Prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super su ta stara vrata... ja vrebanm jedan prozor na ruševnoj kućici u jednom selu, ali se bojim da bi uzeti ga bila ipak krađa jer kućica još nije za rušenje. A imam ideju da od njega napravim ormarić jer je prozor dvostruk i dovoljno širok...

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vam puno svima,drago mi je da vam se sviđa ova moja ideja sa vratima...veliki pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  13. .....još jedna bajka sa sretnim završetkom....i ovo mi se jako sviđa...pa ti sve šta takneš pretv araš u čaroliju....ma isplati se zaviriti u tvoj kutako i uživati...pozzz lipa moja nelyce :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti anka moja draga na uvijek divnim riječima..pozdrav ti leti!

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan detalj, prava mala bajka. Svaka čast na kreativnosti.

    OdgovoriIzbriši
  16. Divna su ti ova stara vrata,krasna ideja :) Pozzzz :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam najljepše draga Meda i selma..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  18. ...ajme,kako su strasna....super....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas su lijepa, treba ih restaurirati, zamislite kako bi izgledala u nekom vintage restoranu

      Izbriši
  19. Wow! Super ideja! Baš vintage, jednostavno i lijepo! Moram upotrijebiti neke od ideja pri dizajnu vrta!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...