nedjelja, 3. travnja 2011.

Vintage...

Nekoliko godina koliko imam vlastiti vrt koji njegujem,najljepši detalji za vrt bili su mi baš oni istrošeni stari uporabni predmeti,koji daju vrtu vintage šarm .Kako sam vrt osmislila u engleskom seoskom stilu,ovakvi detalji poput ovoga starog sinka za vodu,stare kante, ogledala,posudice za sapun ili još puno drugih predmeta koje uklapam u vrt su više nego divno riješenje...Imam sreću što živim u kraju gdje se još mogu pronaći takvi starinski predmeti koji su pripadali susjedima,i nadalje nastavljau u mom vrtu pričati priču nekog prošlog vremena.Sretna sam da su se i ovi detalji lijepo uklopili u cijelu vrtnu priču...

Broj komentara: 14:

  1. Draga Nelyce kako je kod tebe lijepo,pa ne znam šta mi se više sviđa:) Eh da si mi bliže da mi daš koju ideju za uređenje dvorišta :) pusa veeeelika

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Snješka moja,da smo bliže barem pa da udružimo snage to bi bio posao...pusa mila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja svoj vrt tek trebam urediti, nemaš pojma kako pomno i pažljivo proučavam tvoje postove i u mislima memoriram ove fotke:)) Još sam pod dojmom onog plavog bicikla, a sad opet novi, prekrasni vintage detalji...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti draga eda,da sam ti bliže još bih ti više bila od pomoći,ali drago mi je da malo učestvujem i ovako..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam istu posudicu za sapun u vrtu!!! :D Takvi detalji uz malo truda vrtu daju šarm koji se ne može novcem kupiti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi je drago Lilly što dijelimo iste posudice:)meni su strašno šarmantni takvi predmeti i slažem se u potpunosti neprocjenjivi su...pusa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijepo i vintage! Super! Pozdrav iz Dalmacije!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasnu priču pričaju ovi starinski predmeti u tvom vrtu.. Prekrasno!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala draga Annie i draga poezija s mora...veliki vam pozzz!

    OdgovoriIzbriši
  10. fantasticno mila ,uzivam u tvojim idejama za vrt :)Volim vintage :)))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno uklopljena vintage deko u tvojem vrtu.. carobnica si puna prekrasnih ideja..
    Srdacan pozdrvcek i pusa!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala najdraža Ann...pusa!

    OdgovoriIzbriši
  13. ....aaaaa,kako li je ovo mene masilo......divno....ti bi draga trebala da prodajes ove svoje ideje.....

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...